Get 20% off! arrow_drop_up
Sari la conținut

Comanda telefonic 📞021 555 08 85

    Garantie

    Garantia se acorda pentru produsele comercializate de DOIMESERIASI.RO ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.

    Orice reclamatie va fi insotita de datele de indentificare ale consumatorului, factura fiscala (copie), de certificatul de garantie si de chitanta eliberata de catre curier, in cadrul termenului de garantie mentionat in instructiunile de utilizare ale produsului.

    DOIMESERIASI.RO se obliga ca, dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, sa procedeze la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate, in termen de 14 zile calendaristice, prin una din urmatoarele masuri reparatorii:

    • Returnarea banilor.
    • Inlocuirea produsului cu altul identic.

    Daca repararea sau inlocuirea produsului sunt imposibile, consumatorul are dreptul la rezolutiunea totala sau partiala a contractului, dupa caz, si respectiv la restituirea contravalorii totale sau partiale a produsului.

    In cazul unui defect (produs aflat in garantie) returnati doar produsul in cauza.
    Pentru a beneficia de garantie DOIMESERIASI.RO, toate produsele returnate trebuie sa fie insotite de factura de achizitie.

    Pentru reclamatii si service post-vanzare va rugam sa ne trimiteti un mail la doimeseriasi.ro@gmail.com.

    CONDITII DE GARANTIE
    Toate produsele comercializate de DOIMESERIASI.ro beneficiaza de garantie pentru o perioada de 12 luni de la data achizitiei.
    Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum:
    a) Lovituri;
    b) Crapaturi;
    c) Ciobituri;
    d) Componente/piese arse sau plesnite etc.;
    e) Etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
    f) Setari si instalari incorecte;
    g) Prize fara impamantare;
    h) Interventia mecanica sau plastica asupra produselor;
    i) Produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.);
    j) Patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor;
    k) Conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

    *Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G.21/1992 republicata, cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

    From our Instagram